قرآن رنگی برای برگزاری جشن تکلیف

قرآن رنگی برای برگزاری جشن تکلیف

یکی از دغدغه های مدیران و مربیان مدارس آماده کردن و برگزاری جشن تکلیف می باشد. همان طور که می دانید جشن تکلیف در مدارس دخترانه در پایه سوم ابتدائی و در مدارس پسرانه در پایه نهم برگزار می گردد. این جشن برای رسیدن سن تکلیف بچه ها برگزار می گردد. تمام اعمال عبادی مانند نماز، روزه و خواندن آیات الهی بعد از این دوران برای نوجوان واجب می گردد. در واقع جشن تکلیف آغازی بر بندگی و انجام اعمال عبادی می باشد. بهتر است اهمیت زیادی برای این جشن قائل شویم.

در این مرحله از زندگی باید نوجوانان را با زیبایی های دین و قرآن آشنا نمود. هدیه دادن یک قرآن رنگی و زیبا می تواند آغازی بر این آشنایی بی نظیر باشد. تمام بچه ها علاقه مند به رنگ و نقوش مختلف هستند. قطعا وجود یک قرآن با طرح و رنگ زیبا می تواند انگیزه بیشتری را برای خواندن آیات الهی به وجود آورد. فروشگاه اینترنتی کتاب هادی با ارائه بهترین و زیباترین قرآن ها آماده است تا هدیه با ارزشی را در این مرحله به فرزندان این مرز و بوم تقدیم نماید. انواع قرآن جیبی و قرآن پالتویی در این مجموعه موجود می باشد که می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود خریدتان را انجام دهید.

 

مزایای داشتن قرآن رنگی جیبی و زیپی

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که در یک مکان معنوی قرار داشته باشید و دلتان بخواهد که چندین آیه از قرآن رنگی را در آن جا تلاوت نمایید. در اغلب مواقع دسترسی به قرآن کار سختی است اما در صورتی که یک قرآن جیبی زیبا در کیف خود داشته باشید، به راحتی می توانید از فضای معنوی فیض ببرید. البته خواندن آیات و ارتباط گرفتن با فضای معنوی ربطی به مکان و زمان ندارد. ممکن است در یک اتوبوس هنگام رفتن به خانه نیز احتیاج به خواندن قرآن و گرفتن آرامش معنوی از آن پیدا کنید. قرآن های زیپی در اندازه های کوچکی چاپ می گردد و شما به راحتی می توانید آن را در کیف یا جیب خود حمل نمایید.

از دیگر مزایای داشتن قرآن رنگی جیبی حفظ شدن صفحات است. در صورتی که قرآن دارای زیپ باشد به راحتی توسط بچه ها لمس نمی شود یا در کیف با سایر اشیا تماس پیدا نمی کند. همان طور که می دانیم احترام به آیات قرآن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خودمان نیز در هنگام لمس آیات الهی بهتر است وضو داشته باشیم. با خرید یک قرآن رنگی جیبی همواره یک قرآن زیبا و رنگی به همراه خود خواهید داشت. رنگ های زیبا و شاد قرآن سبب می شود تا اشتیاق و انگیزه افراد برای خواندن آیات الهی بیشتر باشد. در یک نظر سنجی این موضوع مشخص شده است که افرادی که دارای قرآن های رنگی هستند زمان بیشتری را صرف خواندن آیات الهی می نمایند.

 

مفاتیح رنگی

کتاب مفاتیح الجنان یکی از کتاب های مقدس و بسیار مهم دیگر برای ما شیعیان می باشد. در این کتاب ادعیه منتخب از امامان معصوم قرار دارد که با خواندن آن ها می توانیم ارتباط معنوی قوی تری را با امامان برقرار نماییم. دعاهای مربوط به هر روز، انواع دعای روزی و سلامتی و دیگر دعاهای مهم در این کتاب گردآوری شده است. خرید یک مفاتیح رنگی سبب می شود تا هر روز با اشتیاق و انگیزه بیشتری اقدام به خواندن دعاهای مستجاب نماییم. برخی از افراد در روزهای آخر هفته و تعطیلات به مکان های زیارتی مانند امام زاده ها یا مصلی می روند. در این مکان ها با وجود قرآن رنگی و مفاتیح می توانید دعاهای مورد نظر خود را تلاوت نموده و از ثواب آن ها بهره مند شوید.

هنگام رسیدن نوجوانان به سن تکلیف باید آن ها را با تمامی اصول و احکام الهی دین مبین اسلام آشنا نمود. علاوه بر ضرورت خواندن آیات قرآن ، خواندن ادعیه معصومین نیز می تواند تاثیر بسیار مثبتی را در زندگی آن ها داشته باشد. راهی که پیامبر اکرم و امامان برای بشر مشخص نموده اند، بهترین مسیر برای سعادت انسان ها می باشد. در صورتی که فرزندان ما از همان دوران بلوغ با این مسائل آشنا شوند، راه خودشان را سریع تر مشخص نموده و به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا می کنند. هدیه دادن مفاتیح و قرآن رنگی در جشن تکلیف باعث می شود تا بیشتر و بهتر با این مسیر آشنا شوند.

خرید قرآن رنگی وزیری

 

همکاری با مدارس برای پک جشن تکلیف

قرآن رنگی برای برگزاری جشن تکلیف

مجموعه کتاب هادی با چاپ و تولید بهترین و باکیفیت ترین کتاب های معنوی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. بیشتر دانش آموزان دختر علاقه بسیاری برای استفاده از قرآن رنگی را دارند. در این مجموعه پک های مخصوصی برای جشن تکلیف دانش آموزان آماده و تهیه شده است که مربیان و مدیران مدارس می توانند، از آن ها استفاده نمایند. در این پک ها انواع قرآن رنگی و مفاتیح رنگی وجود دارد. بسته بندی به زیباترین شکل ممکن انجام می گردد و در سریع ترین زمان در اختیار افراد قرار می گیرد. این فروشگاه با عقد قرارداد سفارش های مدارس دخترانه را پذیرفته و آماده می نماید. انتخاب نوع قرآن با خود مشتری است و این پک ها بر اساس سلیقه افراد تغییر پیدا می کند.

شما می توانید قرآن رنگی جیبی، زیپی و یا پالتویی رنگی را برای پک جشن تکلیف انتخاب نمایید. بعد از ثبت سفارش، محصولات در اولین فرصت پست می شوند. شما می توانید از سراسر ایران سفارش قرآن برای جشن تکلیف خودتان را در این مجموعه ثبت نمایید. کیفیت اوراق، صحافی و رسم الخط از موارد بسیار مهم در خرید قرآن می باشد. توجه داشته باشید که تمامی محصولات با بهترین کیفیت تولید می گردد. همچنین مناسب ترین قیمت کتاب های رنگی را در این مجموعه پیدا خواهید کرد. شما می توانید کتاب های خود را در رنگ های مختلف شاد مانند صورتی، زرد، آبی و سبز سفارش دهید. در صورتی که تعداد پک های جشن تکلیف زیاد باشد مقادیر تخفیف نیز شامل محصولات می گردد. کتاب هادی با ارائه خدمات با کیفیت در طول سالیان رضایت مشتریان خود را به دست آورده و اعتباری را کسب نموده است. افتخار ما رضایت شما مشتریان عزیز می باشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *